هتل گراند عروج استانبول

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 29
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 1056
بازدید سال : 3129
بازدید کلی : 120026

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل گراند عروج استانبول .gif.gif.gif Istanbul Grand Oruc Hotel

هتل گراند عروج استانبول Istanbul Grand Oruc Hotel یکی از هتل های 3 ستاره میباشد که در منطقه آکسارای استانبول ترکیه بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 50 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. فاصله هتل گرند عروج استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 20 کیلومتر و 30 دقیقه با ماشین می باشد. هتل گرند اروج استانبول در یک و نیم کیلومتری مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه واقع شده است و دارای یک رستوران همراه با اینترنت بی سیم رایگان می باشد. بازار بزرگ استانبول 1600 متر و بازار ادویه استانبول هم حدود 2 کیلومتر از هتل گراند عروج استانبول فاصله دارند و هتل دسترسی خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو،اتوبوس و... دارد. هتل گراند اروج در سال 2008 بازسازی شده است.

-گراند-عروج-استانبول.gif

-گرند-اروج-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل گراند عروج استانبول:

رستوران،کافه بار،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،خدمات تحویل بار و چمدان،صندوق امانات،پارکینگ،اتاق ها دارای تلویزیون ال سی دی،حمام مجزا،سشوار و... می باشند.

-گرند-اروج-استانبول-1.gif

-گرند-عروج-استانبول.gif

-گراند-عروج-استانبول-2.gif

-گرند-عروج-استانبول-2.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ویلای زوریخ استانبول .gif.gif.gif Istanbul Villa Zurich Hotel

هتل ویلای زوریخ استانبول Istanbul Villa Zurich Hotel  یکی از هتل های سه 3 ستاره خوب می باشد و در سال 1997 در منطقه تقسیم شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 42 اتاق تمیز و زیبا آماده استقبال از مسافران و گردشگرانتور استانبول می باشد. هتل ویلای زوریخ استانبول از اماکن توریستی و گردشگری مانند موزه هنرهای معاصر استانبول و مراکز خرید و فروشگاه های خیابان استقلال و میدان تکسیم استانبول حدود 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. همچنین گردشگران تور استانبولمیتوانند وعده های غذایی خود را در رستوران هتل با نمایی مشرف به مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی میل کنند و لذت ببرند. فاصله هتل ویلای زوریخ استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول 16 کیلومتر یا 20 دقیقه با ماشین است و به وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک می باشد. این هتل در سال 2014 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

-ویلای-زوریخ-استانبول.gif

-ویلای-زوریخ-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل ویلای زوریخ استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات،کافه بار، گرمایش،سرو صبحانه در اتاق،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،اجاره اتومبیل،فکس و کپی،سرویس مراقبت از کودکان،حمام ترکی و... .

-ویلای-زوریخ-استانبول-2.gif

-ویلای-زوریخ-استانبول-3.gif

-ویلای-زوریخ-استانبول-4.gif

-ویلای-زوریخ-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سابنا توپکاپی استانبول .gif.gif.gif Istanbul Topkapi Sabena Hotel

هتل سابنا استانبول Istanbul Sabena Hotel یکی از هتل های 3 ستاره خوب ارزان قیمت می باشد که در سال 1974 میلادی در منطقه تاریخی توپکاپی استانبول ترکیه بنا شده است. هتل سابنا استانبول با 5 طبقه و در مجموع با تعداد 30 اتاق راحت،تمیز و زیبا خود آماده جذب مسافران تور استانبول می باشد. این هتل در منطقه قدیمی و جذاب توپکاپی استانبول واقع شده است و اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر بازار بزرگ ، مسجد آبی، موزه ایاسوفیا Hagia ، کاخ توپکاپی ، ارتدوکس و کلیساهای ارمنی که در مرکز قدیمی استانبول واقع شده است به این هتل نزدیک می باشد و حتی گردشگران تور استانبول با کمی پیاده روی می تواانند از کاخ عثمانی دیدن به عمل آورند. فاصله هتل سابنا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 12 کیلومتر می باشد. رستوران و کافه هتل واقع در لابی با صبحانه بوفه باز در صبح ها و ناهار منوی انتخابی آماده سرویس دهی به میهمانان تور استانبول می باشند. هتل سابنا استانبول در سال 2005 میلادی به طور کامل بازسازی شده است.

-سابنا-استانبول.gif

-سابنا-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سابنا استانبول

پذیرش تمام وقت،رستوران با نمای دریا،کافه بار،سیستم تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم،خدمات خانه داری،مینی بار،لاندری و خشک شویی و... .

-سابنا-استانبول-2.gif

-سابنا-استانبول-3.gif

-سابنا-استانبول-4.gif

-سابنا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



تعداد بازدید از این مطلب: 461
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود